ტრენინგის VII დღე
განვიხილეთ- მოდული 5.
ეს დღე მნიშვნელოვანი იყო იმით, რომ განვიხილეთ სპეცოალური შესაძლებლობების მქონე მოსწავლეების ჩაბმა პროექტებში.
გავიხსენეთ გარდნერის თეორია - მრავალმხრივი განვითარების ინტელექტი. გავარჩიეთ თითოეული ინტელექტი.
გავარჩიეთ შეფასების კრიტერიუმები, მოვახდინეთ მათი ადაპტირება ჩვენს პროექტებზე.
ვიმსჯელეთ მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომებზე და გავაკეთეთ სავარაუდო მონახაზები.
დასრულდა ესნაყოფიერი და ფრიად საინტერესო დღე. ნახვამდისსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსს
განვიხილეთ- მოდული 5.
ეს დღე მნიშვნელოვანი იყო იმით, რომ განვიხილეთ სპეცოალური შესაძლებლობების მქონე მოსწავლეების ჩაბმა პროექტებში.
გავიხსენეთ გარდნერის თეორია - მრავალმხრივი განვითარების ინტელექტი. გავარჩიეთ თითოეული ინტელექტი.
გავარჩიეთ შეფასების კრიტერიუმები, მოვახდინეთ მათი ადაპტირება ჩვენს პროექტებზე.
ვიმსჯელეთ მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომებზე და გავაკეთეთ სავარაუდო მონახაზები.
დასრულდა ესნაყოფიერი და ფრიად საინტერესო დღე. ნახვამდისსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსსს
გავეცანი თქვენი პროექტის პრეზენტაციას. ძალიან საინტერესო თემაა მომეწონა ბევრ მეთოდსაც გავიზიარებ. წარმატებებს გისურვებ პირად საქმიანობაში. დიდი სიყვარულით ნინო ილურიძე პირველი ჯგუფიდან
ОтветитьУдалить